sobota, 1. julij 2017

. . . PRVI VTISI VELIKEGA MESTA . . . 

No pa je že minilo nekaj dni v Londonu in tudi jaz sem že pridobila nekaj prvih vtisov. Dnevi minevajo zelo hitro, a vseeno sem si soboto in nedeljo vzela popolnoma zase, delno pa tudi za vas dragi moji bralci. . . 

Na prvi pogled mi je mesto prijetno - sploh, če pogledujem po hišicah, ki so vse v izrazito enakem stilu. Določena arhitektura daje neko zunanjo urejenost, a na prvi vtis se mi zdi, da je usklajenost gradnje pravzaprav vse, kar bi lahko povzeli od pojma urejenost, saj je tukaj čistoča na dokaj nizkem nivoju. To je prva stvar, ki sem jo opazila, saj sem sama svoj dom vedno imela čist in urejen.

Preselila sem se v hišo v kateri imam svojo sobo, kuhinjo in kopalnico pa si delim s še tremi dekleti. Lahko pa rečem, da sem bila precej negativno presenečena, ko sem videla kako nizek standard čistoče imajo, a sem od drugih virov izvedela, da je to še kar dobro, saj naj bi menda veljalo, da čistoča tukaj ni ravno doma. (S slednjim se pač po prvih vtisih žal moram strinjati, pa mi je to všeč ali ne.)

Svojo sobo sem počistila, tako da se sedaj v njej počutim prijetno in udobno. Spoznala sem tudi svoje sostanovalke, čeprav smo se komaj ujele, saj so bolj malo doma. Na ulici pa še nisem bila tako pozorna na red in nesnago, to bom morda, ali pa tudi ne, opazovala v naslednjih dneh.

Nekaj dni sem preživela z družino pri kateri bom delala kot varuška in ugotovila, da je pri varstvu otrok drugačen sistem, kot v Sloveniji. Predvsem je tukaj vse usmerjeno na igralnice in parke, kamor se varuške ali starši z otroci odpravijo vsakodnevno. Pomembne so aktivnosti in druženje z drugimi otroci, kar pa je pravzaprav zelo zanimivo.

V okolici mojega doma je zelo živahno; mnogo lokalov, trgovinic in tudi večji trgovinski center, a kljub temu sem se zjutraj zelo razveselila ptičjega petja pod mojim oknom. To mi v tem trenutku ogromno pomeni. Zelo vesela sem tudi, da je v moji bližini precej velik park, ki ima veliko zelenih površin, kar mi je v izredno veselje. Park je lep in urejen, včeraj sem tam srečala kar precej ljudi, ki so tja prihajali sami ali v družbi.

Če povzamem prvih nekaj dni, bi lahko rekla, da se je v meni odvila množica čustev in na nek način tudi presenečenj. Spoznala sem nekaj prijetnih ljudi in stvari, nekaj manj prijetnih, predvsem pa lahko rečem, da vse poteka zelo hitro. Tudi zame, čeprav še nisem vzpostavila svojega ritma tukaj. Naj pa dodam, da je na nek način lepo poskrbljeno zame, dobila sem veliko in prijetno sobo, ki ima kljub temu, da je glavna ulica zelo blizu, še vedno pridih narave, delam pri čudoviti družini in tudi na sploh stvari, ki jih v danem trenutku potrebujem nekako pridejo do mene. Vse skupaj seveda pospremim z veliko mero hvaležnosti in seveda z radovednostjo, kaj vse me še čaka. 😆

Morda bi spet lahko rekla, da se počutim kot prvošolka, ki se je odpravila v svet z iskrico v očeh in z radovednostjo v srcu. 😇

Za danes toliko, a se kmalu spet beremo z novo dozo dogodivščin in lekcij. 😆
Rada vas imam in leeep pozdrav do naslednjič. 😃



Vaša MičnaCvetlična 💕

Ni komentarjev:

Objavite komentar