nedelja, 28. maj 2017

. . . Moja rastlinska prijateljica SIVKA . . . 

Še vedno sem pod vtisom včerajšnjega tečaja aromaterapije in aromaprakse ter pod močnim vtisom besed o sivki, ki mi jih je včeraj namenila prijateljica, zato sem se odločila, da danes za vas pripravim zapis, ki govori o tej prekrasni rastlini, ki je zame kraljica med zelišči. 

Kdaj sem se s sivko srečala prvič, bi težko rekla, vem pa, da me je v zadnjem času začela še posebej navduševati. V preteklosti sem bila v stiku z njo le preko rastline same, sedaj pa jo uporabljam tudi v obliki eteričnega olja.

Dolgo časa nanjo nisem bila prav posebno pozorna, v zadnjem času pa sem opazila, da me nenačrtno spremlja skoraj na vsakem koraku. Naj omenim recimo, da sem za darilo od prijateljice, namesto običajne lončnice, dobila sadiko sivke.  Med eteričnimi olji je ravno sivkino najbolj uporabno in tudi najbolj razširjeno. V meditaciji je zame večkrat nepogrešljiva, ali pa v sproščujoči kopeli pred spanjem. V prilagojenem odmerku odlično vpliva tudi na otroke, kadar se ne morejo umiriti in zaspati. Torej možnosti uporabe sivke je resnično neskončno. In ravno toliko je tudi različnih načinov dojemanja sivke kot take.  

Zgoraj sem omenila, da je zame resnično kraljica med zelišči. Spominjam se, kako nam babica že od nekdaj pripravlja vrečke s sivkinimi cvetovi, ki jih še danes zatikamo med oblačila v omaro. Spomnim se tudi s kakšnim veseljem sem prvo rastlino zasadila v domači vrt. Seveda pa meni sivka ne zbuja samo lepih spominov, ampak me sprošča, pomirja in vrača v ravnovesje. Njena naloga na duhovnem nivoju je uravnovesiti vse naše energijske centre, zato je v meditaciji tako uporabna in tudi priljubljena. Nekaj kapljic v izparilniku me vedno ponese na veliko sivkino polje, kjer imam možnost zaužiti vonj vsake rastline posebej. Nor občutek, ko si tako zelo povezan sam s seboj, vonj sivke pa to vse skupaj samo še poglobi. Zame je sončna rastlina, ki iz moje glave pomete miselne nečistoče, znan pa je podatek, da se sivka najbolje razvija na območjih z veliko sonca in s slednjim se lahko poistovetim tudi sama.

Njeni listi so nežno sivkasto zelene barve in dokaj mehki na otip, cvetovi pa so rahlo vijolični, videti so kot drobne metlice in predvsem  so opojno dišeči. Mislim, da ne bom pretiravala, če povem, da je sivka zasajena skoraj v vsakem vrtu, nisem pa prepričana, če je zasajena v vsakem srcu. No v mojem zagotovo je.  😆😆😆

Obstaja kar nekaj različnih vrst sivk, od prave, divje, širokolistne sivke, pa vse do lavandina, ki je tudi precej razširjen. Vsaka zase je posebna in vsaka zase ima svoje značilnosti, a skupni imenovalec je zagotovo lepota v povezavi z vonjem, ki zagotavlja popolno ravnovesje, zato jo resnično priporočam.

Dragi moji bralci, kadar boste v svojem telesu začutili nelagodje in nemir posezite po sivki, v najhitrejšem primeru lahko samo odprete stekleničko z eteričnim olje ali se sprehodite do najbližje rastline in užijete njen vonj. Pomagalo bo, boste videli. V kolikor tega še niste storili, priporočam, da sivko vpeljete v svoje življenje, zagotovim vam lahko super spremembo. 😆😆😆😆😆

Naredite si lepo in dišečo nedeljo. 



Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. 😆

Ni komentarjev:

Objavite komentar